Economicament

La Fundació Comunicació Gràfica necessita, per aconseguir els seus objectius fundacionals, constituir un fons d'arxiu i documental de peces i suports de disseny gràfic i comunicació visual en qualsevol dels seus àmbits de treball.

Aquest fons, que formarà part de l'Àrea del Disseny Gràfic i la Comunicació Visual del futur Centre del Disseny de Barcelona, ho aconsegueix bàsicament a través de donacions particulars i també gràcies a convenis amb institucions o associacions que disposen de material propi.

D'altra banda, com a entitat privada i sense ànim de lucre, la FCG necessita el patrocini i mecenatge d'institucions, empreses i particulars segons les fórmules de col·laboració que s'han predeterminat per al seu òptim rendiment.

COL·LABORACIONS ECONÒMIQUES

Qualsevol empresa o persona física o jurídica pot realitzar una aportació econòmica la FCG en forma de diners o, segons les necessitats de la Fundació, en forma de materials o serveis.

Aquestes entitats o persones físiques es denominen Sòcies Protectores en cas que abonin una quota regular anual fixada per la FCG, i Col·laboradores si les aportacions no són regulars o són en espècies.

Beneficis per als Socis Protectors

. Se'ls assigna un expert en investigació per localitzar i que estudiïn aquelles peces del seu patrimoni gràfic que puguin formar part del fons fundacional.

. Agraïment públic en la seva qualitat de Socis Protectors a través de les campanyes de publicitat i RRPP que desenvolupa la FCG.

. Menció com a Socis Protectors a les publicacions adequades.

. Publicitat institucional preferent en els suports de comunicació que la FCG utilitza per donar-se a conèixer.

. Aparició en la web de la FCG com a Soci Protector i enllaç a la seva pròpia web.

. Desgravació fiscal.

. Possibilitat de formar part de Consell de Mecenatge a proposta de la Junta de Patrons.

Beneficis per als Col·laboradors

. Agraïments públic en la seva qualitat de Col·laboradors a través de les campanyes de RRPP que desenvolupa la FCG . Menció dels Donants a les publicacions adequades.

. Menció dels Col·laboradors en la publicacions adequades.

. Aparició en la web de la FCG com Col·laboradors i enllaç a la seva pròpia web.

. Informació regular sobre les activitats de la FCG.

. Desgravació fiscal.

. Possibilitat de formar part del Consell de Mecenatge a proposta de la Junta de Patrons.

Per col·laborar amb la Fundació Comunicació Gràfica en aqueta modalitat, o proposar un marc de col·laboració a nivell particular, contactar amb info@lafundacio.org