Qué es

La Fundació Comunicació Gràfica és una entitat privada sense ànim de lucre que té com a finalitat l'arxiu, la catalogació i la conservació del llegat gràfic i visual del país.

Aquest patrimoni formarà part de l'Àrea del Disseny Gràfic i la Comunicació Visual del futur Centre del Disseny a Barcelona arran del conveni de col·laboració firmat entre la FCG i l'Institut de Cultura de l'Ajuntament de Barcelona, promotor del projecte museístic.

D'altra banda, l'ordenació i disposició del patrimoni gràfic i visual permetrà la investigació sobre el disseny gràfic i la comunicació visual, tant a nivell particular com en el si de la comunitat acadèmica, des d'una àmplia perspectiva que aculli les seves diferents disciplines.

La Fundació Comunicació Gràfica, creada el 15 de març del 2002, està inscrita al Registre de Fundacions de la Generalitat de Catalunya amb el nº 1.697.